The Wolverine - recenze

režie: James Mangold
hrají: Hugh Jackman, Famke Janssen, Hirojuki Sanada,
Will Yun Lee, Brian Tee, Světlana Chodčenkova,
James Fraser, Ian McKellen, Patrick Stewart

popis filmu:
Když je nejzranitelnější, je nejnebezpečnější
Wolverine (Hugh Jackman), nejslavnější hrdina ze ságy X-Men, se ve svém novém dobrodružství podívá do současného Japonska, aby zde otestoval svou nesmrtelnost na ostřích samurajských mečů. V tomto pro něj zcela neznámém a nesrozumitelném světě se setkává nejen s mužem, kterému v minulosti zachránil život, ale střetává se nevyhnutelně se svou největší Nemesis; osudovou pomstou, které se nelze vyhnout, lze s ní však bojovat a doufat ve vítězství nebo aspoň záchranu. Z této nelítostné bitvy na život a na smrt se samurajským klanem však Wolverine odchází navždy poznamenaný. Poprvé v životě se cítí zranitelný, ocitá se na samé hraně svých fyzických a psychických možností. Zdaleka už nebojuje jen se smrtícími zbraněmi nepřátel, ale i s vlastní smrtelností. Z těchto vnitřních a vnějších bojů se pak ale vrací mnohem silnější a nebezpečnější, než kdy býval. Hugh Jackman ke své ikonické postavě a jejímu příběhu dodává: "Líbí se mi představa, že do Japonska, do světa plného cti, dávných zvyků a tradic vpadne outsider s anarchistickými sklony a začne si v něm razit vlastní cestu. Navíc se tu střetne se samuraji, kteří mu nakopou zadek, přestože nejsou mutanty."

můj názor v c.č.

můj názor na film:
Na tenhle film jsem se těšila opravdu hodně dlouho a čekala jsem od něj hodně, a on mě nezklamal.
Filmu nechybělo, napětí, vtip, romantika, boj a další. Bojové scény byly celkem dlouhé což je super a Jackman byl ve skvělý formě, nešlo nedívat se na tu jeho vypracovanou postavu :)
Ve filmu se objevila i Audi R8, auto mých snů, takže když auto bylo v záběru byla jsem nejšťastnější, protože jsem se mohla kochat. Děj měl film opravdu dobře propracovaný, podle trailerů jsem si myslela, že půjde o něco jinýho, než doopravdy šlo, takže spoustu překvapení. Bylo mi líto Logana když byl zranitelnej, to chudák trpěl, pořád ho tam mlátili, stříleli, bouchali, kopali...(akorát nějak nedomyslely to, že když se nehojí, tak pokaždé když vysunul drápy, se mu díry po nich zahojili, ale díry po kulce ne...)
A taky se mi tam nelíbila Jean, její postava mi přijde hrozně nesympatická (ale to je jen můj osobní názor)
Musím říct, že film jsem sledovala od začátku do konce zařezaná do sedačky, jedno jsem se málem i rozbrečela hrůzou.
Rozhodně si počkejte i na potitukovou (nebo jak se to nazývá) scénu.
Film rozhodně doporudčuji, za ty prachy to stojí.

SPOILER
Pro ty co nepotřebujou vidět film, ale chtějí vědět jak skoničil.
No hrůza, já z toho málem ani neusnula. Při poslední bitvě, kde Logan bojoval s robotem (robota řídil ten starej japonec, kterýmu zachránil život ve válce) který byl taky z adamantia, robot mu rozžhaveným adamantiovým mečem usekl drápy na jedný ruce, to byl pro mě škok, ale pak jsem si řekla, že mu stačí na jedný ruce, ale pak...usekl mu i drápy na druhý ruce! jako co teď?! Wolverine bez drápků?! Byla jsem šokovaná a pořád jsem čekala, že mu to něják spraví nebo tak, ale ono nic, naštěstí se pak Logan naštval a vysunu nový drápy, sice jen z kostí jak to měl dříve, ale aspoň něco. No nelíbilo se mi to :-) Já mám radši Wolverinea s adamantiovýma drápama.
V potitulkové scéně, se Logan na letišti potká s Magnetem a Profesorem X, Logan nechápe jak je to možné, že ho viděl umírat, a profesor mu naznačí, že je všechno možné nebo tak něco, je to vlastně taková upoutávka na nový film X-menů Days of Future Past

a ještě nějáký obrázky:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.